Lugn å ro...

ja inte i vårt liv i alla fall =)
I helgen som var hade vi middagsgäster och sen drog vi till Peppes för att rocka loss till GlennGordon.
Måste bara få skryta med att kusin Johan sjunger i det bandet å dom e grymma...
Där träffade jag min kära morbror och moster... <3
http://www.youtube.com/watch?v=HK8ww_TQgFg&feature=player_embedded dock på Balders, men
Annars vad händer i vårt lugna och stillsamma liv???
Ja vi har skaffat en familjemedlem till... Osborn heter han, är ca 16 veckor och Katt hahaha.
Underbar men lite skygg. Inte svårt att förstå då man bott instängt i ett rum i hela sitt liv.
Så nu ska han få se en ny värld med människor, hundar och katter.
Chockartat jag vet... Människor måste vara jobbiga hahaha...
Imorgon ska jag äntligen få bli animerad och leva ett helt annat liv.
Bara tänka att Det är på film =)
Grön, långt hår och otroligt anskrämlig fast söt på mitt sätt. Vågar inte lova bildbevis.
Men kul ska det bli...
Over and out alla Halloween lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0