Har jag missat något???

I min kalender står det 25 november...
Å vart är det vita guldet???
Efter jobbet idag åkte jag på lilla affären och när man kommer ut därifrån står regnet som spön i backen.
Alltså.. Har Mr Kung Bore dragit till Thailand eller?
Fel årstid att ta semester på kan jag tycka.
Fast det kanske bara är jag som saknar snön till 1:a advent...
När jag liks är på DISSA humör kan jag lika gärna passa på att DISSA
Vilken besvikelse...
Näää nog gnällt från denna Norrländska som vill ha SNÖ NUUUU!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är inte ensam, håller med dig angående snön.

Är lite bitter över att måsta vara i Vännäs och jobba i helgen, blir ju ingen skyltsöndag utan snö.

Hade hellre varit hemma i Åsele i helgen i snön!



Har du testat Frödinges Kladdpepparkaka?

Den är däremot värd varenda krona! :)

2011-11-25 @ 20:12:19
URL: http://www.en-ny-tid.blogspot.com
Postat av: Bloggens ägarinna

Nä den har jag bara sett ligga där i frysdisken å skrika TA MIG HÄRIFRÅN, har inte vågat eftersom den verkar så aggressiv... Men nujävlar ska den hem hit =)



Kom förbi då å säg hej vettja...



Kram



2011-11-25 @ 20:23:26
Postat av: Lina

Den är aggressiv, det enda som hjälper är att stoppa den i käften! ;)



Ja, vem vet, är du bara ledig och lat i helgen kanske jag kommer förbi på en kopp kaffe innan jobbet. :)



Och den där Minttun du skrev om på min blogg, den skulle jag behöva svepa just nu, har dessutom måååånga fler historier än just glasshistorien att förtälja, du ska nog få träna dina magmuskler allt! ;)

2011-11-25 @ 23:25:04
URL: http://www.en-ny-tid.blogspot.com
Postat av: grannjävel´n

varför i h-vete finns inte min hemsida me på dina länkar??

ska de bli bråk lr?? :@..

2011-11-26 @ 15:43:31
URL: http://www.nogg.se/garage104
Postat av: Bloggens ägarinna

Hahahahaha hahahaha hahahaha ska göra fet reklam om den ba så du vet =)

För bråka med dig det TÖRS DU inte =)

2011-11-26 @ 22:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0