Hur tänkte vädergudarna där???

Alltså jag hinner verkligen inte med i svängarna.
-16 då man åkte och tränade imorse.
När man efter jobbet kommer hem är det -4 och Stora Härliga Lapphandskar faller från Skyn.

Lite svårt att bestämma sig tror jag allt =)
Men jag klagar inte, bara att jag hinner inte vara med på dessa växlingar.

Imorgon blir det en härlig Dejt med Emma och Matte och deras Neo.
Ska bli såååå wonderful.
Känns som att vi inte umgåtts på typ 100 år.
Saknar dom hur mycket som helst!!!

Visst e det underligt, man bor 15 min ifrån varandra och ja man träffas knappt.

Nä nu avnjuta en kall och känna lugnet.
Det e ju trots allt HELG nu =)

Kram alla som läser detta. Å ni e inte många hahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0