Minus e bra i vissa fall, och just i mitt =) ...

Men i andra inte.
Just nu e jag i alla fall glad att vågen visar minus likaså måttbandet.
Men Termometern behöver inte Visa så mycke minus. Räcker med - 10.
Ja jag skrev för läääänge sen att jag skulle hålla er up to date.
Här kommer hela sanningen.
Inget hymmel.
10 januari visade vågen 90 kg =(
och måttbandet runt midjan 1 m =((
Nu visar vågen 84 kg och måttbandet 94 cm.
Det går sakta men säkert, men absolut åt rätt håll.
Fortsätter jag i denna takt kanske en fin klänning från Bonprix sitter på sin plats =)
Japp nu har jag sagt detta. Så nu fortsätter jag och hoppas på HEJA rop från er...
LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är såååå glad & stolt över dig!!! Fan vilken karaktär du har! Du är bäst!!

2011-02-12 @ 20:49:36
Postat av: Anette

hejja hejja Anna!!!! Och vilken fin klänning.....

2011-02-14 @ 19:37:02
URL: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0