Hur e det möjligt...?

Att man kan låta det gå så många dagar och inte skriva ngt på bloggen???
Ja jag kan int annat göra än att SKÄMMES.
Här är det i alla fall på topp.
Jobbar, jobbar, jobbar, kör skoter, jobbar, jobbar osv
Så det är ju som vanligt hahahaha...
Inom en snar framtid kanske det kommer en ny design på min blogg.
Jag har anlitat en hemlig källa att fixa det.
Tyvärr för min skull tog hennes sjukskrivning slut, men för hennes skull så måste det vara skönt att vara tillbaka på arbetet.
Imorgon ska vi ut med skotrarna och brumma runt lite.
Har ju vart så himlans kallt så man har ju frusit innan man ens kommit ut.
Men imorgon då ska det vara -3 och lite mulet.
Få se vart man styr kosan =)
Vad gör ni en helg som denna???

Kommentarer
Postat av: Anette

Hejhej!

Du har en award att hämta hos mig!

tjingeling

2011-03-05 @ 19:33:37
URL: http://familjevillan.blogg.se/
Postat av: Anette

Hejhej...

Du har en award att hämta hos mig!

tjingeling

2011-03-05 @ 19:35:22
URL: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0