<3 Alla Hjärtans Dag <3

Går i denna familjen i ensamhetens tecken.
Maken i Skellefteå och blir klokare, sonen hos en kompis.

Ja men en trevlig Helg hade jag så jag är inte så ledsen.
På lördag packade vi bagen och drog till Angsjön med en kompis + 2 som vände efter ca 6 mil..
En 8 mil härlig skoter tur i det vackra vintervädret.



Väl framme serverades en öl och senare kycklingsallad.



Melodifestival ( fiasko som vanligt ) och Heta Räkor.

En mycket trevlig dag/kväll.



På morgonen när vi vaknade var det -26 och man önskade att man hade en varm bil att sätta sig, men icke. Det var bara att ta tjuren vid hornen och sätta sig på en 8 mil kall resa hem.

Men en riktigt trevlig helg har jag haft och hoppas på att det kan ske igen =)

Ha en toppen Alla Hjärtans Dag.
Nu ska jag börja med middan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0