Lördag igen...

Här var det länge sen man skrev något... Skärpning!!!

Vad händer hos oss då?
Tja vi jobbar och sliter.
Väntar och väntar... Ja på Bilen.

Var så glad ett tag, men det går ju fort att man blir på mindre bra humör.
Fick besked om att bilen skulle komma till Umeå i torsdags. Och ev leverans Igår.
Men näää då.

Vi får allt fortsätta denna eviga väntan.

Ja men jag får väl trösta mig med att den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge ;)

Men när den väl kommer hoppas jag att alla jag känner har kaffe hemma. För då blir det att åka land och rike runt hahaha eller till en början Umeå med omnejd...

Näää nu ska man ta och vara lite duktig här hemma.
Ser inte bra ut här.
Tror snabeldraken gått i strejk. =)

Tjillevippen på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0