Pillertrillare...

Jag hatar allt vad piller heter.
Men nu sitter jag här med Alvedon 1g och Diklofenak för en inflammation i axeln.
Hmm kan det inte bara läka utan piller??

Jo det kan det säkert, men då är väl smärtan därefter.

Läkaren sa att jag inte får:

Lyfta
Bära
Styra


på 10 dagar.

Hmm hur i hela fridens ska jag klara det???
Måste kanske be att få låna en sån där tröja med armarna-på-ryggen-knäppning. ;)

Ja man får väl lägga beslag på sig själv helt enkelt =)

Ha en skön fredag!!! Det ska jag och fjärrkontrollen ha...


Kommentarer
Postat av: Emma

De heter faktiskt "krama-sig-själv-tröja" ;)

2010-10-09 @ 11:37:19
Postat av: Bloggens ägarinna

Sorry Emma tänkte inte på det ;)

2010-10-09 @ 11:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0