Jo då...

... jag har allt tittat på min blogg och insett att nu VAR det länge sen jag skrev.
Men har inte haft inspiration att skriva helt enkelt.
Kanske dags att ändra på det ;)

Sen sist jag skrev har vi hunnit med en hel del.

1. Weekend i Luleå, med Volbeat på programmet.
Det var så jävla bra. Jag och sonen gillade det skarpt, meken njae. Inte hans grej.
Men han var med och bara det var roligt.
En sväng till Haparanda och IKEA hann vi med också.

2. Kurs på Hjälpmedelsinstitutet i Vällingby.
Spöken på Hässelby Slott =)

3. Minifirma fest med nästan hela Djärv Kyl.

4. Haft besök av Lars son med familj. Såååå mysigt.

5. Fått hem ved, som nu ska ladas in i Carporten. Hoppas komma hem från jobbet och någon vänlig själ gjort
detta åt oss... * Blink Blink *
Men den chansen är väl lika stor som att vinna 1 miljon på en trisslott hahahahaha...

Ja det var i korta drag vad som hänt sen sist...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0