Anna som bagare = NEJ TACK

Tänker på 80-talet då alla gick runt med knappar som det stod: ATOMKRAFT = NEJ TACK på.


Nu är det dags igen.
ANNA SOM BAGARE = NEJ TACK



Alltså det såg ut som en atombomb slagit ner i vårt kök idag ( vittnen finns )
Jag försökte mig på bullar, mockarutor, kolasnittar & havrekakor.

Ja resultatet, får jag veta imorgon då släkten kommer på besök.

Imorgon ska jag vara den som hissar flaggan för vår son som fyller 14 år.
Hoppas Lars tar sovmorgon =)

Näää nu ska jag fortsätta se SKRÄLL VM i hockey.


Kommentarer
Postat av: Anette

Men dra vad du bakat!! Säkert jättgott,Anna :)

KRAM

2010-05-12 @ 21:48:48
URL: http://familjevillan.blogg.se/
Postat av: Ea

Haha, jag tycker det ser himlarns fint ut det där! :)

2010-05-13 @ 00:08:00
URL: http://www.erikalundgren.com
Postat av: Bloggens ägarinna

Ni är ju för go... Vi får väl se idag om det blir en hit hahaha

2010-05-13 @ 10:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0