Sportlov för elever men inte för mig =(

Ja ibland kan man önska att man var elev igen och fick vara ledig alla lov.
Men jag saknar inte skolan i sig... =)

I söndags åkte sonen till Iggesund med en kompis.
Igår pratade jag med honom och dom har mekat i choppern, vart ute hela dagen och allt verkad toppen.
Så skönt att det inte bara är en massa dataspel som gäller =)

Själv var jag kompledig.
Jag och Emma lagade all mat till kommande fjällresa.
Åkte på stan, skrattade och hade en allmänt underbar dag.

När jag kom hem från stadsresan, var det på med skoterstället för att åka ut och sladda leder.
Nu är dom riktigt fina igen.
Tills ikväll då dom lär behöva en omgång till.
Det är ju sportlov för många skoterförare och solen skiner.
Så dom lär vara ute =)

Hej hopp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0