Nu vet jag hur det var förr i tiden...

att få mat på bordet e fan inte det lättaste.

Kl 16.30 åkte vi ut för att sladda lederna inför kommande helg.
Middagen skulle fixas då vi kom hem.

Ett problem bara...
Hundarna åt upp dagens middag. 1 kg köttbullar tjoho...
Vems fel talar jag inte om.

Shit då var kl 19.30.
Jaaa Blå Huset har öppet till 20. Vi beställer mat.
Vi var då ca 15 min hemifrån + 10 min till V-by.

Jag dånade iväg medans Lars & Stefan fortsatte hem med sladdarna.
In i Nissan och järnet till V-by.
19.57 stod jag utanför och ser att han kliver på bussen mot stan och maten inlåst.

Ja nu sitter vi här med stekta ägg, fil och en töör macka.
Hmmm nästa gång äter vi innan vi åker ut =)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0