Slöast...

I torsdags lämnade jag Trixy och Jazza till Matte & Emma.
TUSEN TACK för att ni tog hand om våra vildar =)

Efter jobbet på fredagen hämtade jag maken och sen bar det av till Skeå för ett 50 årskalas.
Snopen blev man då dom på morgonen gått och gift sig i hemlighet =))
Så vi hamnade på en Bröllopsfest oxå.

Hämtade hem vovvarna igår eftermiddag och sen hem för att bara softa.
Riktigt skönt.

Idag ska vi försöka sätta upp det sista taket på altanen. Så man kan få ställa iordning och få tillbaka "favvo"rummet igen.

Kanske det blir Bingo i V-by för min del, men min bingopartner har inte ringt än. Hmm! =)

Imorgon börjar semestern på allvar.
Ska sova ut och sen får man se vad dagen bjuder på.

Lev och må.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0