Jag läääängtar till arbetet...

Näää jag e inte sjuk längre.
Nu e jag frisk(are) och längtar verkligen till jobbet imorgon.
Ska bli så skönt att få arbeta.
Inte ligga i sjuksängen och tycka synd om mig själv.

Nästa helg är det Dop för lilla Wilma.
Ska bli roligt att träffa Matte, Sanna och lilla Wilma igen.

På vägen hem slinker vi in på IKEA.
Funderar på nya lampor i v-rummet. Men har inte bestämt mig.
Vad tycker ni???

Alt 1



Alt 2



Alt 3



Nä nu ska jag ladda kaffet så maken har nybryggt kaffe imorgon då han stiger upp..

Goder natt!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska bli kul å träffa er igen med :) Deet var super trevligt sist, speciellt julaftonskvällen/natten med allt småprat!! kram på er tills vi ses

2010-01-25 @ 16:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0