Hur kommer det sig???

... att man hamnar i BLOGGTORKETRÄSKET lite nu och då?
Jag ser att det inte bara är jag som hittat dit.

Är det för att man tycker att det man skriver inte är viktigt?
Eller är det att man har lite krav på sig själv om vad som ska stå i en Blogg??
För då måste man ju kanske ta och tänka på saken och undra vem man skriver för egentligen!
Det e ju min blogg och det är ju det jag vill skriva som ska skrivas eller är jag ute och cyklar??

Kanske man kommer ifrån BLOGGTORKETRÄSKET om man tänker så!!!
Vad tror ni som läser min Blogg???




Kommentarer
Postat av: Emma

Ojoj vilka djupa frågor. Men torka i fantasi och tankeverksamhet brukar ofta bero på för mycket i huvudet så det är svårt att sålla så hjärnan hellre stänger av, eller att man helt enkelt tror att ens vardag är så tråkig att man inget har att skriva. Det svaret har jag till dig, vad tror du om det??



Kram

2010-01-29 @ 10:45:27
Postat av: Sanna

Det du skriver är självklart det du vill skriva..

För oss här borta är det kul och se vad som händer hos er med tanke på distansen!! Kram på er!!

2010-01-29 @ 12:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0