8/1-10

Jaha då var det återigen fredag.
Positivt e ju att dessa -30 grader ute nu har fattat att vi vill ha varmare.
Så nu e det -10 ute.

Måste bara få visa ett kort på vår katt som skaffat eget boende. Lapin Kulta Tr 12 ( ny adress )
Ja man tar det man har, har jag hört =)





Hoppas att man kan få en sväng med skotern imorgon.
Har en viss abstinens.
Snön finns, men Kung Bore har inte tyckt att det ska vara körvänlig temp ute.

Till Svägerskan: Det blev så kanon bra när jag & Emma fixade vår tvättstuga.
Nu hittar jag det jag vill ha och en hel del till hahaha.
Kläder jag trodde inte fanns, finns helt plötsligt =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig

2010-01-08 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0