2/1-10

Har sagt till mig att själv att rubrikerna kommer att bli tråkiga dessa år.
Det blir datum som rubrik om jag inte skulle råka göra en hjärnvändning och komma på något fyndigt =)

Hoppas i alla fall att ni fått en bra start på det nya året???
Det har jag.

Tack Matte & Emma för en helt underbar Nyårsafton.
Trevligt sällskap, god mat och många många skratt.

Ikväll ska vi träffa min släkt och byta julklappar.
Så det kan man ju kalla tidigt jul =) eller sen hihi

Nä nu ska jag sluta svamla.
Ha det


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv!! Vilken perfekt start på de nya året, vi hade verkligen supertrevligt både afton och dagen efter ;)

Tack för underbart god mat, att ni offrade er säng på oss och för att ni finns.

Älskar er, hoppas ni vet det!! Puss

2010-01-02 @ 21:15:22
Postat av: Anonym

Till Emma & Matte:



Älskar er också. Och vi sov så skönt i sängen där uppe så vi känner det inte som en uppoffring =)



PUSS hoppas ni har en trevlig helg

2010-01-02 @ 23:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0