Shopaholic med svägerskan =)

Igår var jag och Anette på stan och gjorde en lågbudgetshopping.
Frånsett mina kläder från KappAhl ;) och lunchen på Café Victoria.

Vi startade dagen med att sitta som pensionärer och vänta på att affärerna skulle öppna.
En rejäl miss, då RUSTA öppnade 9, vi hade sikta in oss på att dom skulle öppna 10 Hmmm

Jaja Anette den underbara människan hade kokat kaffe och tagit med bullar.
Sagt och gjort på Jysk/Skohuset/Rusta parkeringen korkade vi upp termosen och väntade på att dom skulle öppna.
2 min över 10 öppnade Jysk och Skohuset och shoppingdagen var i full gång ;)

Så vad köpte man med sig hem då:
Ljus
Tvål
Mera ljus
Bling bling
Badlakan
Elefant i silver

Tack Anette för en underbart trevlig dag!!! Hoppas på fler såna!!!

Ja lite bilder kanske på nyinköpta kläder:


Kommentarer
Postat av: Emma

Niceiga inköp bruden. Fortsätt shoppa så :)

Vi har oxå gått lite idag på staden vilket resulterade i inköp av skavsårsplåster på apoteket :( Jag lovar: Ajajaj!!!



Saknar dig....

2010-08-14 @ 17:29:28
Postat av: Sonja

Finfina tröjor ;) Vill åxå ha!!!

2010-08-15 @ 12:11:06
Postat av: Anette

TACK själv!! Jättetrevligt! Kläderna var kanon, jag borde åxå uppdatera garderoben...

Helnöjd med alla grejer och glad att jag slapp känslan av " medges ej" HAHAHA

KRAM

2010-08-15 @ 13:07:25
URL: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0