Nu var det länge sen jag skrev...

Har varje dag tänkt att man ska skriva något på bloggen.
Men när man väl satt sig ner och ska börja så har skrivtorkan infunnit sig och det går väldans lätt att logga ut =)

Men nu måste jag skriva några rader.

I Fredags var jag till en naprapat för ryggen mår inte riktigt great.
Huvudvärken som följt med som ett brev på posten gjorde att jag verkligen behövde hjälp.
Sen dess har jag inte haft huvudvärk... Mmmm skööönt.

Vid 17 tiden knackade det på dörren och en mans röst skriker: Hallååå, Bloommooor!!!
Det var 10 röda rosor från min underbara make.
För denna helg för 2 år sen blev vi 2 ett <3.
...Älskar dig så Lars...


Helgen har bestått av att spika på altanen. Å nu blir det fort varmt där inne då man slår på infran =)

Näää nu ska jag inta soffläge.
Hoppas ni haft en skööön helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0