Få se!! Hur var det man gjorde detta då???

Känns som en evighet sen jag var in och plitade ner något i min blogg.
Har inte haft inspiration what so ever!!! ( Förlåt om engelskan inte e den bästa )

Vad har hänt sen sist då?
Jooo... Matte & Sanna har fått en liten Wilma... GRATTIS!!!

Annars så är Vintern på väg i Norr. - 4 grader ute nu.
Så nu väntar man bara på att snön ska komma och att man får köra skoter =)

I övrigt så ligger jag i feber och huvudvärk.
Har kollat, men ingen knorr, inga grisfötter och trynet är orört.
Så någon svininfluensa är det inte =)))

Längtar nu tills man e på bena igen. För då kör vi igång renoveringen av vårt sovrum.
Tapeter, golv och tak är inhandlat så det är bara att li frisk som gäller.

Ja nu vet ni att jag lever.

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0