Slö, slöare, slöast

Igår var vi hos mamma och pappa.
Mamma fyllde år i fredags så igår var det middag med släkten.
Riktigt riktigt trevligt.
Man skulle bara göra det oftare.

Så nu ska jag ta mig i kragen och bjuda alla efter jul.
För nu kommer en tid med mycke stök, stress och hyperaktivitet.

Så en lugn kväll efter jul då alla bara kan slappna av och inte ha en massa stress över sig.

Äntligen så har snön börja komma här.
Men tyvärr lär den väl försvinna lika fort, eftersom det är plus grader ute.
Jaja jag får njuta mer sen av snön.

Nää nu ska jag gå och fortsätta slöa...

Jonathan tog lite bilder på våra doggar igår... =)


Kommentarer
Postat av: Anette

Jag har en utmaning åt dig... kika in och kopiera!

Kram

2009-11-09 @ 09:00:24
URL: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0