RUGGIGT effektiv

Vaknade halv 9.
Slöade vid datorn med kaffekoppen till ca halv 10.
Sen har jag hunnit......
Tvätta en maskin.
Klipp ner 2 buskar. Lastat riset på släpvagnen med hjälp av maken.
Startat diskmaskin samt tömt den. Med hjälp av maken.
Ätit brunch.
Dammsugat.
Gjort i ordning 2 paket som ska tillbaks till ELLOS.

Och i skrivandes stund är kl 11.51
Helt sjuk så effektiv jag varit.

Ja så nu kan jag väl bara slöa resten av dagen =)

Svägerskan Anette: Ja det var den enda låt som jag tyckte fastnade på en gång. Fanns många andra kandidater som oxå var värdiga vinnare. Men i år var det Norges tur =)

Emma: Ja jag gillade den lilla piken till din syster. Inte för hård utan lagom på ett bra sätt =)

Nä nu måste jag slöa hahaha

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0