Ikväll avgörs det

Vem som blir årets vinnare i melodifestivalen.
Jag har min favorit, hoppas att den når ända fram.
Jaha vem är det då? Jo NORGE.
Kommer jag att se det då? Ja jag hoppas det.
Ikväll kommer Tommy & Elisabeth och grillar. Så kanske det blir schlagerkväll sen.
Annars finns ju radion =)

Vem är din favorit?

Idag kommer också mor & far samt min morfar för att gratta sonen.
Så det är som fullt upp hela dagen.
Varför ta det lugnt på helgen hahaha...

I min lilla nedräkning rasar dagarna förbi och nu är det bara 23 dagar kvar.
Så snart är det semester =)

KRAMIZ


Kommentarer
Postat av: Freda

De betyder att jag börja jobba om 23dagar... huva. Fast hem kommer jag om 13 dagar , YEY =)

2009-05-16 @ 11:47:32
URL: http://fredalundgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej tjejen...



Rätt låt vann inte... Fast han är ju söt...

2009-05-19 @ 16:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0