Förlåt för att man inte är en HM modell

Helt sjuk att försöka handla kläder.
Är man inte strl 34 då finns typ ingenting att hitta.

I Lördags var jag och Emma på varenda affär i centrum, igår var vi till H&H i Hörnefors och jag har hittills inte köpt ett enda plagg. Visst e det sjukt.
Och går man på dom där avdelningarna med Big Is Beauty så trivs jag inte alls med kläderna.
Då e dom tuffa trycken på tröjorna utbytta till blommor, fjärilar och paljetter. Hmmm

Så bara för att man har ett viss antal kilos övervikt så får man inte klä sig i häftiga kläder.
Nä jag e riktigt trött på klädmodet nu.

TIPS tack!! Förutom att gå ne i vikt =)

Hoppas att ni har lättare att hitta kläder.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Maria A

Jag vet inget svar mer än att man får sy själv... För mig så är jag för lång för att hitta jeans. DOm har slutat att göra jeansen i olika längd. Det finns nu jeans som fortfarande har tum på längden fast då är priset 1000-2000 och det har jag inte tänkt betala... Dom som gör kläder tror nog det bara finns folk som är 160cm och väger 45kg

2009-05-14 @ 10:30:31
Postat av: F

Men nu är ett jätte konstigt mode, har gått på stan nu flera gånger och inte kommit hem med en enda sak. Många plagg ser ut som tält och jag vet inte riktigt om det är smickrande? hehe

2009-05-14 @ 11:58:16
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0