En liten uppdatering kanske



I måndags var jag på smyckesparty.
Hittade inget, men men man kan inte hitta något varje gång.

www.likadesign.se






Igår skulle jag vara duktig och gå, men nä inte det. Jag tvättade 2 maskiner istället.
Insåg att det bara är 19 dagar kvar och att man kanske inte hade alla sommarkläder redo för en Tunisien resa.

Nu ska man iväg och jobba, sen blir man ledig imorgon skönt.
Då ska jag nog fortsätta med tvättstugan =)

Nä nu måste jag dra.

Jo Frida, det e väl helt underbart att få komma hem och jobba och låta din syster få fara på semester ??? =)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA nice pepp till frida ;)

2009-05-20 @ 14:12:39
Postat av: svägerskan

Verkar vara fina smycken!! Och du ,Anna.... NORGE av alla länder, nä jag tänkte direkt "vad gör han i denna tävling??" En sak är då säkert. Jag kommer aldrig bli en spådam =))

2009-05-21 @ 07:49:26
URL: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0