Dax att uppdatera lite kanske

Gubben drog till " Fjollträsk " i morse och kommer hem imorgon kväll.
Möte med något företag. Så det blir tomt här hemma.
Men skönt att få sakna varandra också. ;) Även fast det bara är en natt =)

Själv har jag haft utbildning hela dagen.
Efter det blev det stan för att inhandla 2 bh:ar.
Mötte upp Emma på stan.
2 st för 373:- inte illa piskat.
Blev ett par caprijeans oxå. LYX =)

Nu ska jag lägga mig på soffan och snart börjar tv kvällen.
20.00 Navy CIS
21.00 The Mentalist & House ( tur man har inspelningsbara dvd:er )
22.00 Hell´s Kitchen
23.00 GOD NATT haha nä det e inget tv-program, utan vad jag ska göra.

Tänkte bara upplysa om att om 2 veckor vid den här tiden sitter jag och Emma på Djerba med varsin öl. =)
Idag är det 13 dagar tills vi åker till Stockholm =)

Jo förresten Förrådet blev städat ordentligt i helgen. Skönt.
Så nu kommer man in där utan att måsta använda röjsågen.

Kerstin: Tyvärr ingen hoppgunga eller cykelsits

Kommentarer
Postat av: Ea

Tack för att du tog dig tid och letade.Jag har som tur är många småbarnsföräldrar på jobbet så allt är fixat.Kram Kerstin

2009-05-26 @ 20:42:51
URL: http://stronzata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0