Visst tycker jag om snö, men nu är det nästan löjligt!!!!

Jag är väl en av dom få människor som jublar på jobbet då snön kommer.
Men nu då man har ca 70-80 cm och det fortsätter att vräka ner då börjar t o m JAG att tycka att det räcker.
Det ska ju gärna bort innan midsommar =)

Jaja jag ska väl inte klaga då. Speciellt inte då man imorgon får hem ny skotern =)
Me like. Känns hur spännande som helst.
Mer om den när jag fått hem den =)

Idag efter jobbet ska jag och Emma börja att laga maten till fjälls.
Jaja jag vet att det är tidigt men hallå är det någon som kollat mitt och Lars schema under mars månad =)

Nu i helgen 7 - 8/3:         Big Jump & Tjejfest
Nästa Helg 12 - 15/3:     Lars till Kittelfjäll
Vecka 11 16 - 20/3:         Jag till Ammarnäs med jobbet
KLIMPFJÄLL TILLSAMMANS 28/3 - 3/4

Ja inte är vi sysslolösa under mars månad =)

Näää nu ska jag göra mig klar för arbetet.
Over and Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0