Svenska folket HAR visst rätt.... eller

Hur e det egentligen??? Är det för att att oddsen säger så? Faller man för grupptrycket?
Eller har svenska folket Rätt?

Ja jag vet inte, hoppas att få svar.
Så jag såg absolut inte något som helst bra i låten som vann melodifestivalen ikväll.

"Snälla snälla" är vi grym på att rösta eller måste vi gå "1000 miles" för att säga "Moving on" Sverige???.

Men är det "alla"  i Sverige som vill se  " La Voix"  vinna så... Är det "så vill stjärnorna" ? Näää jag säger "Baby goodbye" och lycka till i Moskva!

Näää jag vet att jag inte tyckte om årets melodifestival. NOG om detta.....

Nu saknar jag hjärtat så fruktansvärt mycket. Nu e det dags att komma hem...

Puss puss

Kommentarer
Postat av: thord

hej på dig anna.jag holler inte med dig för din smak i melodifestivalen.som tur var vann bästa låten.men smaken är som baken delad.hoppas du får en trevlig vistele i ammanäs. kram thord

2009-03-15 @ 10:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0