Gräsänka

Ja då har maken dragit till fjälls och en helg ensam med sonen stundar.
Hoppas bara att dom får fint väder då dom ska vara och snurra på fjället.

Hur kommer då min gräsänkehelg att se ut????

Jo, ikväll ska jag försöka mig på tvättstugan eller förrådet. Kanske blir lottdragning om vilket det blir.

Imorgon kommer Emma och den sista maten för fjällsresan skall göras.

Lördag, beroende på väder. Fint väder = skoter Fult väder = åka till stan och shoppa kläder till sonen.

Söndag, packa inför Ammarnäs & åka till Holmsund och gratta faderskapet och Alva.

Såååå ja min helg är räddad. Inte kommer det att finnas så mycke dötid =)

Nä nu hör jag kaffepannan ropar =)

TJINGTJONG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0