Fixerimåndag

Igår var jag duktig.
Jag åkte till stan efter jobbet, först och främst för att få kamremmen på bilen bytt.
Känns skönt att det e gjort innan man drar till fjälls.
Tror inte att den skulle ha hållt bägge vägarna med tanke på att den hade vandrat ur rullen lite.
Så det känns kanon.

Medans det gjorde åkte jag och shoppade lite.
Sen städade jag garagets övervåning på Röbäck.
Hmmm jag tror visst att jag måste fixa anställning som städerska där.
Men nu e det renare och finare än det var.

Nä nu ska jag kolla igenom listan vad jag och Emma ska handla till fjälls.
Det sista sista som ska med.

I övrigt med nedräkningen då.

Ja
3 dagar till Klimpfjäll
76 dagar till Tunisien

Over and out

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så duktig så :)

Längtar att få fly från världen, isolera mig och glömma att det finns andra som lever! Kan vi inte åka idag??

2009-03-24 @ 10:52:32
Postat av: Bloggens ägarinna

EMMA: Hahaha ja du vännen. Om vi hade kunnat så hade jag jättegärna gjort det.

Men det är nära nu... =)



KRAMEN

2009-03-24 @ 13:56:55
Postat av: svägerskan

Lyllo! Tänk att det kan vara så kul att shoppa! Ska nog söka extraknäck som någons personliga shopperska. Gärna nån med mkt pengar;-)

See U

2009-03-24 @ 17:00:30
URL: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0