En fartfylld Lördag

Så då var det lördag och man sitter vaken redan kl halv 8.
Ja men det är ju av en anledning också =)
Kl kvart över 9 ska vi träffas på Statoil för att sen köra vidare till
Skoterfolkrace i Tvärålund.
Efter det bär det av till Vännäs för att se Ross Mercer mfl hoppa med skotrar.
Inte för att jag kanske tycker det är så häftigt, men sonen. =)

Jaha sen då. Jo hem duscha och byta om för att sen åka på tjejfest.
Så dagen är späckad och räddad  hahaha

Ja så till nedräkningen:

Ammarnäs   8 dgr
Klimpfjäll    20 dgr
Tunisien     93 dgr

Nä nu ska jag väcka resten av familjen =)




Kommentarer
Postat av: thord

hej . anna.gratulerar till den nya skotern.hoppas att du har haft en trevlig dag.på tal om tjejfesten.så är det ju synd att man inte kan vara med som tuppen i en hönsgård.ja du vet hur jag är.kram anna syns vi snart

2009-03-07 @ 12:24:24
Postat av: Bloggens ägarinna

Ja du Thord den går som en gud. Jag är sååååååååååååååååååååååååååååååååå nöjd men skotern. Du får ju snart prova den... Kram Anna & Lars

2009-03-07 @ 18:07:25
Postat av: thord

anna lider du av bakkrus idag efter som du inte har varit inne på bloggen idag.fy skäms.kram thord.

2009-03-08 @ 15:05:00
Postat av: Emma

Me like din nedräkning. Förresten har ja kommit på att de är helt ok att jag suger på engelska eftersom dom ändå inte fattar de i tunisien hahhhhaa

2009-03-08 @ 15:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0