Tjohoo nu är det dax

Så har då äntligen dagen kommit som man suktat efter i ca ett halvår.
Packat och tycker väskan väger asmycket. Hmm ingen våg har man heller.

Jaja jag tycker inte jag har med mig speciellt mycke, men det verkar renta på bara bra i alla fall.

Kommer att sakna familjen här hemma, men veckan kommer nog att gå fort och jag får ringa hem varje dag.
Nää nu ska jag fixa och dona lite.
Måste in till Vännäs sen och hämta sonen som gör sin prao och så ska jag köpa det sista.

Ha det så bra alla.


Puss puss

Kommentarer
Postat av: Freda

mummel, mummel, mummel!

2009-06-08 @ 10:32:29
URL: http://fredalundgren.blogg.se/
Postat av: Bloggens ägarinna

Men Frida vad mummlar du i =)

2009-06-08 @ 11:48:00
Postat av: Emma

Jaha, här hoppas hon på att veckan går fort....topless I say no more ;)

2009-06-08 @ 12:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0