Länge sen sist...

... men jag har haft ordentlig bloggtorka.
Har öppnat datorn och satt mig ner för att skriva och det är bara blankt.

Men nu sitter jag här. Som vanligt blir det väl bara en massa svammel. Men det bjuder jag på.

Vad har hänt sen sist då?
Ja jag har arbetat, är nu inne på dom 2 sista dagarna innan semestern börjar. =)
Vi var till Lycksele Djurpark med jobbet i tisdags.
Oj så mycket söta djur det finns. ( Tyvärr har jag kameran på jobbet så bilderna kommer sen! )

Jag har vart på bilbingo och det resulterade i ett minus resultat =).
Aldrig får man vinna dom stora pengarna. Men det måste väl bli min tur snart.



Nu är det snart helg och semester.
I helgen ska jag packa och tvätta inför vår kommande 10-dagars semester =)
Så det blir till Norge och till Lars syster.
Äntligen har jag lyckats kidnappa gubben med än en helg.
Ska bli så skönt att åka iväg.



Trixy & Jazza ska också få semester, från oss =).
Emma & Matte ska ta hand om dom. Alltså underbara vänner man har. Jag e lyckligt lottad.

Nä nu ska jag snart till jobbet.
Bara 2 dagar kvar ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0