En gammal kropp som värker...

... ja nog känner man sig som Agda 95 år allt.
Igår när jag vaknade så tänkte jag: "Men hallå, ska det inte kännas att man var på pump igår?"

Idag får jag grovt ångra den tanken =)

Låren känns som om dom vore stelopererade, musklerna ( dom små som finns ) rör sig inte ur fläcken. Känns som cementklumpar.
Igår kväll då jag skulle förbereda kaffebryggaren, så orkade jag inte ens hålla i kaffeburken och räkna till 10 koppar. Ha ha.
Men på torsdag ska jag utsätta kroppen för detta igen =) Kanske värken blir lite mindre. Nä nu ska jag dricka kaffe och oja mig mera... =) Ha ha.

Förresten...

Igår fyllde Trixy 5 år.
Så idag ska jag köpa något saftigt ben åt henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0