Andra helgen i juli vad händer då?

... jo då är det ju alltid VÄNNÄS DAGARNA...
Och vad gör man då???
Jo man tillbringar den med VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER.

Igår efter jobbet följde jag med Emma hem direkt.
Hon "donade" på lite för jag fick bara sitta på en stol och dricka öl och hålla henne sällskap.
Ja men det gick ju bra det också. Dricka öl de kan jag =)

Sen kom Lars & Jonthe and the dogs och Emmas mamma med sambo & Tommy, Elisabeth & twinsen.
På kvällen blev det uppehåll så vi gick ner på Vännäs dagarna och åkte lite karusell.

Lars vann 2 stora chokladkartonger på chokladhjulet.
Han har alltid sån tur.

Nä nu ska jag ta och koka lite kaffe. Jag har faktiskt lärt mig att koka på platta nu!!!
Så Emma får fortsätta att sova =)

Kanske ses på VNS DAGARNA!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0