1:a semesterdagen =)

Inte behöver man gå på jobbet idag. Konstigt.
Men vaken med tuppen e man ju i alla fall.

Jaja jag har en hel del att fixa idag så kanske lika bra.
Jag ska:
PACKA
STÄDA
VÄXLA PENGAR
KÖPA NYA SELAR & KOPPEL TILL DOGSEN
KOLLA NYA SKOR
TVÄTTA BILEN
TANKA BILEN
Om jag hade haft tid skulle jag vilja göra naglar. Men sånt ska man ju tydligen boka tid för =)

Ja det e väl det som står på dagens schema. Så det kanske var bra att stiga upp nu!!!

Nä nu kan jag inte sitta här och lata mig.
Tjingeling...

Kommentarer
Postat av: Emma

God morgon knäppis!!! Tänkte hjälpa dig med din lista för du har glömt några punkter som tex : fixa ögonbrynen och visa oss allt vi inte redan vet :) PÖssen ;)

2009-07-20 @ 08:36:09
Postat av: Bloggens ägarinna

God morgon darling. Ja jag vet att jag borde söka hjälp ang mina problem =)



Ja dom punkterna glömde jag, men dom fixar vi under dagen =)



Pöss & Kjam

2009-07-20 @ 08:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0