Vännäs Plåtrally 09 01 24

Igår packade vi mat för ett helt kompani. På med skoterkläderna och sen bar det iväg till den sträcka som vi skulle vara skoterledsvakt på.
2 mil senare var vi framme och det var även blåsten. För det började att blåsa och det var ganska fort kallt.
Jaja vi skulle ju bara stå där i ca 5 timmar =)

Efter en stund mojnade det och det var riktigt skönt. Och sen hade man ju trevligt med det sällskap som vi var där.

Nä nu hinner jag inte skriva mer för nu ska vi till Braxsele och ta hand om den sträckan. För idag är det ju ett till rally.
Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: thord

anna nu får du lägga in några bilder på vinterlandskapet.till oss snöfattiga.kram thord.

2009-01-26 @ 18:25:36
Postat av: Anna

Till Thord. Ja jag ska fixa detta då jag får lugn och ro ikväll. Har vart så trött efter helgens enorma friskluftsintag så jag har inte orkat. Men nu är jag på G =)

2009-01-27 @ 12:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0