Ska det verkligen göra ont att gå ner i vikt?

Tydligen.

Ihelgen har jag vart SUPERduktig och gått alla dagar.
På fredag gick jag en halvtimme på löpbandet på gymet.

I lördags gick jag och grannen en 5 kilometersslinga och det var då eländet började.
Skorna är lite för stora så att foten åkte lite fram och tillbaka i skon och en brännande känsla under trampdynorna infann sig.
Jaja en stund i vila och allt kändes bara bra.

Söndagens utmaningen stod vid dörren. Gå från Vännäs till Strand.
Ca 1,3 mil enkel promenadväg.
På med skorna sen skjutsade Lars mig till Emma i Vännäs.

Från början gick allt som en dans.
Men efter ca 5 kilometer började den brännande känslan att smyga sig in i mina skor.
Efter ca 8 km hade jag så ont, men tjurskallen tog vid.
När det återstod ca 1 km av promenaden brast en gigantisk blåsa på sidan av foten och jag fick ringa efter  Lars.

Alltså jag trodde att det skulle vara smärtfritt att gå ner i vikt och att man inte ska skava av kilona från kroppen.

För då är jag hellre lite mullig =)


Kommentarer
Postat av: litentanta

upplevde samma sak när jag flyttade till stan och började att promenera igen.. verkar som att allt man kan få bort från kroppen just skavs bort från hälarna...ajajaj.. så ärligt har det inte blivit så mycket promenerande efter sommaren, ingen karaktär här inte...



(mitt hittills bästa tips för att tappa vikt är som följer, skaffa dig en OTROLIG laktosintolerans, ät mejeriprodukter och s***t ut allt xtra....10 kg senare kan jag säga att det funkade, men det var nog lika okul som skoskav, fast nånannanstans haha!)



(hoppade hit från din kusses sida förresten, kul att se!)

2009-01-22 @ 21:24:04
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0