Rollercoaster

Nog tror att jag att våra norrländska vintrar har löst klippkort på berg&dalbanan.
Ena dagen minus 25 och nästa minus 15 och sen helt plötsligt plus 4.
Vad e det som händer?
Och vart e all den snön som brukar finnas?

Eller var det så att man tyckte att det var jättemycke snö då man var liten och nu när man är lite lite äldre så minns man bara hur det var då man var barn?

Ja nu vill jag i alla fall be till vädergudarna att det blir kallare och mera snö TACK! Amen!


Emma: Jag hoppas att du lär mig ge-mig-en-öl-gesten. Så att jag kanske kan fixa det också =)
Och till Thord: Jag ska fixa din begäran, att skriva om hur fin man jag har. =)

För han är allt helt underbar och jag tänker inte byta bort min underbara Lars mot något i Världen.



Kommentarer
Postat av: Kusin Ea

Din bloggbakgrund ser ut som mina IKEA-badlakan. Är det med mening? :)

2009-01-13 @ 07:57:11
URL: http://stronzata.blogspot.com
Postat av: Freda

Alltså, skulle ni inte sova hos jag den 7-8 sa Emma?

2009-01-13 @ 16:58:57
URL: http://fredalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0