Läker, läker inte.....

Alltså hur länge får man ha skavsår och vattenblåsor?
NU har det ju gått 4 dagar så det borde ju vara puts väck.
Kanske man har sämre läkekött ju äldre man blir... Näää jag är inte gammal.
OBS!!!! Imorgon är det läkt.!!!!

Men i all denna smärta är det ju helt underbart att man har skotern =)
Igår var det premiär för skoterklubbens kvällsutflykter.

Så på med hela munderingen och packa kaffetermosen.
Tyvärr har ju Lars & Jonathan gitarrkurs just på onsdagar.

Väl framme där vi skulle fika så tyckte jag att ryggsäcken var lite fuktig.
Mycke riktigt inte hade väl jag kollat om termosen var stängd ....
Tur att jag var smart och satte ditt muggen som lock. Annars hade vi inte haft ngt kaffe alls.

Ja det var en riktigt skön utflykt och trots att man inte kan träna med att vara ute och gå, så får man allt dagens pass på skotern =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0