Hmmm

En tanke som slog mig när man synar VK.s sida imorse.

Ca 1000 personer om inte mer blir varslade från Volvo Umeverken, men den nya VD:n får ta ut en bonus på 19 milj kr.
Vart finns logiken idetta?

Jaja jag ska inte fördjupa mig mer i detta.
Tycker bara att det inte stämmer. Fler som håller med?

Med tanke på min nya bloggdesign som lyser med sin frånvaro. Ja jag vet jag är inte GUDS bästa, bara nästbästa. Men alla kan vi ju fela.
Ska försöka på mig den vid tillfälle.

Nu säger jag bara SKÅL.

Kramiz


<------------------------- denna hög vill jag också ha fast X många gånger fler



Tror jag ska bli VD för ngt bilbolag för dom verkar ju tjäna pengar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0