Hej då gäddhäng och överblivet fett....

Så nu har julhelgen och nyåret passerat och det är dags att ta hand om gäddhänget som växt HUR mycket som helst under dessa helger.
Jag tror jag vet vart all julmat satt sig.
Och visst har man motionerat mycke. Soffan är välanvänd kan jag säga.

Näää nu ska här se till att fettet försvinner.
Imorgon börjar vårt nya liv. GI mat, bodypump för mig i alla fall, måste göra ngt.
Och sen har man ju en sommar att komma iform till.
Vore kul att kunna gå på stranden i en bikini, men det är lång väg kvar att vandra.

Nä nu ska jag planera maten dom kommande veckorna, förresten....
Kanske man ska ta en bild på späcket... Så att man ser hur illa det är... =)

Och så här illa är det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0