GI dag nr 3

Alltså hur klarar folk av att banta????
MEN hallå... När ska kilona rasa och den där slanka midjan komma fram?
Tar det verkligen längre än 3 dagar =)

Ibland önskar man att saker och ting gick lite fortare.
Men denna gång är jag trots allt peppad på att klara av detta.
Men om det bara kunde kännas lite lite grann så att man får den där kicken som man kan behöva.

Nä bara att kämpa vidare med äggen på morgonen och salladen till lunch.
Snart känner man sig väl som både höna och kanin i en konstig blandning =)

Nää nu e det dags för veckans sista arbetsdag.
Tjingling

Kommentarer
Postat av: Kusin Ea

Hej!



Vad duktig du är som GI-bantar. Jag körde Viktklubben.se när jag gick ner mina 32kg och då tappade jag 6kg första veckan. Så man har en hel del onödig vätska i kroppen :). Nu är jag ju expert på allt vad bantning heter men disciplin saknas helt. Men rackarns, när jag har slutat amma smäller det! HÖGT!



Härligt med utlandsresa också. Jag är så grymt avundsjuk. För egen del blir det väl som bäst en Stockholmsresa till våren om jag har tur.



Ha en härlig helg.

Kram!

2009-01-09 @ 09:12:47
URL: http://stronzata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0