GI dag nr 1

Vaknade i morse av gubbens ljuva stämma. Dock var jag inte lika pigg.
Efter ett tag masade jag mig äntligen upp.

Vilken tur att man förberett frukosten innan man gick isäng igår.
För att ställa sig vid spisen den här tiden på dygnet är ju med livet som insats.

Borde vara förbjudet, att starta en spis före lunch =)

Jaja frukosten bestod av
2 kokta ägg
3 skivor rökt skinka
1 tomat
1 klick majonäs.

Och det var riktigt gott att starta dagen med det.

Så nu är man på gång och hoppas att fettet känner att det ska bort från denna kommande nyttiga kropp =/ eller hur det där nu vart.

Ja jag har i alla fall mätat mig och vägt mig.
Ojojoj gissa om julskinkan satt sina spår. Ja jag skyller på den för inte är det godiset och diverse alkoholhaltiga drycker som avspeglat sig i mina fettvalkar. Nääää det är allt julskinkan..



Så all pepp för att loosa lite kilon hoppas jag att få =)

Nu har vi ätit en supergod tacolax och jag inväntar klockslaget halv 8. Då ska jag, Emma och Elisabeth träffas och börja planera inför en ev kommande utlandsresa. GIRLS ONLY =)

Puzz puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0