Vilken underbar helg!!!!!

Ojoj... Alltså jag vet inte när jag skrattade så mycket som jag gjort i helgen.
På lördag var vi och jobbade på skotervisningen (se bilderna 1, 2 & 3 ) och det var riktigt roligt.
Ca 300 st skotrar hade passerat på Vännäs skoterleder. Och det märktes när man skulle hem.
Det var som att köra puckelpist.
Men dagen var lyckad och jag tror handlarna var lika nöjda.

Sen var det bara hem och duscha för att åka iväg på tjejfest.
Vi träffades först hos Emma och tog en öl. Sen bara det av till Elisabeth.
Maten i kassarna, ölen likaså och det goda humöret i massor.

Vi hade bestämta att vi skulle äta raclette. ( se bild 4 ) Oj det var en succe.
Och som vanligt då man planerar så blir det alltid för mycke mat =)
Jaja det var nog inte det enda som det vart för mycket av den här kvällen hahahaha.

Efter middagen spelade vi BUZZ ( se bild 5 ) och Emma den lilla turmänniskan.
Hon bara tryckte och gissade rätt typ 7/9 ggr. Hmmm lite orättvist eller.
Och som pricken över i:et vann hon alla 3 gångerna. Haha ja vissa är ju födda under fru fortunas stjärna.
Ja vi hade hur trevligt som helst och skrattade hur mycket som helst. Lite träningsvärk i magen bara =)

Nä nu lockar kaffe koppen och soffan..
Tjingeling.

1.                      


   2.                                    



 3.



4.                       


  5.                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0