Sovmorgon.... mums

Alltså gissa om man behövde ladda batterierna eller?
Igår la vi oss direkt efter melodifestivalen. Och jag är alltid lika trevlig och somnar på ca 2 min.

Vaknade kvart i tio idag. Ojoj när sov man ca 12 timmar sist.
Men jag kan tro att det behövdes.

Idag är det ca 8 grader kallt och solen börjar att tränga fram i molntäcket.
Så någon sorts utfärd blir det allt idag.

Byn anordnar idag semmelrundan.
Man åker skidor eller tar en promenad och sen fikar man semlor och varm dryck på Bönhuset.
En trevlig tillställning.
Kanske man rent av ska lyxa till det idag =)

Förresten för en gångs skull tycker jag att rätt låtar vann melodifestivalen.
Måns och H.E.A.T, men jag tyckte också att Cookies n´beans låt var läcker.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0