Slutet på månaden

Så har man vart duktig då och betalt bort räkningarna.
Tänk om man kunde få ha 11 betalningsfria månader / år.
Hallå Reinfeldt är det för mycket begärt eller!!!!

Jaja nu e det gjort i alla fall och det känns bra.
Nu är det bara nästa stora projekt kvar och det är inte alls lika lätt som att betala räkningarna.

Det är att göra en:
MÅNADSMATSEDEL

Tycker det är skönt att veta vad man ska äta.
Annars blir matkontot så högt om man springer på affären varje dag.

Vad brukar ni äta till middag???

THORD: Tyvärr tjälknölen vart inte helt hundra. Ett visst misslyckande uppstod i vårt kök. Men nu e vi en erfarenhet rikare och vet att den ska vara inne i ugnen längre nästa gång. Kram

Kusin ERIKA: Ja den bantningdmetoden är ju en bra metod. Känner dock att jag inte tänker ingå i den igen. Rätt bekvämt nu med en "snart" tonåring hemma. =)

EMMA: 18, 30 & 103 =) Kramiz

LARS: Vill bara tacka för att du finns i mitt liv. Jag älskar dig så. Puss min underbara

Kommentarer
Postat av: Lars

Tack Anna de samma gäller från mej me Puss

2009-02-25 @ 13:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0