Slöar dag

Dagen har bestått av skidskytte ( ja jag är aktiv i soffan då det gäller den sporten )
I övrigt har jag inte hunnit med så mycket mer.
Funderar på att ta en 5 km promenad det är ju hyfsat väder.

Minus 3 och mulet.
Lars & Jonathan håller på att fixa datorerna så då kan ju jag vara nyttig och motionera =)

Ikväll ska vi äta Tjälknöl och potatisgratäng.
Första gången vi gör tjälknöl så det är bara att hoppas att vi lyckats med den.

Hur ligger vi till i nedräkningen då?

Jo
Ammarnäs   21 dgr kvar
Klimpfjäll      33 dgr kvar
Tunisien      106 dgr kvar

Hej hopp sockertopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjoohoooooooooooo!

Snart är vi ju i Tunisien ;)

Kram Kram

2009-02-22 @ 18:40:33
Postat av: Ea

Jag kör amningsmetoden, den är suverän men den kräver ju en hel del förarbete ;). Jag har inte börjat banta på allvar än i och med att jag ammar och inte får det men det går ju bra ändå. Jag rekommenderar skidåkning starkt! Kram!

2009-02-23 @ 11:48:59
URL: http://www.erikalundgren.com
Postat av: thord

hur blev tjälknölen.vad jag tror så blev den lyckad. vi har gjort det flera gånger det går knapt att misslyckas.men man vet ju inte vad ni norrlänigar kan lyckas med för många öl innanför västen.kram thord.

2009-02-24 @ 19:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0