The white GOLD

Men gissa om man nu e lycklig.
Det snöar och har gjort så i över ett dygn. Vitt, vitt och mera vitt. Får gärna fortsätta tills februari =)))

Helgen som gick...
Ja då var vi i Ske-å på julbord med makens firma.
Gott, mätt och 15 kilo + på vågen hahaha. Så nu klarar jag mig utan julmat ett tag.

Imorgon fyller kusin Erika år. Så jag skickar en stor GRATTIS hälsning redan nu. Hoppas du får en bra dag.

Dom sista klapparna ska köpas imorgon. Skönt att man slutar kl 13. Lagom tid att åka på stan.

Nää nu ska jag dricka en till kopp kaffe och sen ska jag hämta sonen som är på skolan för Öppet Hus. Han sa till mig: - Mamma du kan åka hem, du behöver inte stå och hänga över axeln på mig. Kan det ha med åldern att göra =))

Ska försöka få fram granen imorgon. Nu kryper julstämningen sig allt närmare. Hoppas att ni hittat eran???


Kommentarer
Postat av: Ea

Tackar! :)

2009-12-16 @ 14:42:09
URL: http://www.erikalundgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0