Vilken trevlig födelsedag jag haft...

Igår var det Party.
Emma, Mattias, Tommy, Linda, Tommy, Elisabeth, twinsen och Tina kom förbi och jag vart uppvaktad.

Presentbordet vart ju som om man fyllde 40.
3 krukväxter
Snittblommor
Örhängen
2 Halsband
Blixt till kameran.
Kladdkakemuffins.

Ja hur fina saker som helst. TACK än en gång allihopa.

Imorse när jag vaknade efter en blöt natt med gänget ( jag gick isäng halv 4 ) så hade min kära make hissat flaggan. ( se bild )
Vilken underbar make man har.

Idag har vi bara slöat ( tycker synd om Lars som var tvungen att jobba ) sen när vi kanske piggnat till lite så gjorde vi kort.
Emmas är inte färdigt än, men mitt vart jag rätt nöjd med. ( Se bild ) Emmas kort lägger jag ut när det är färdigt.

Nu har gubben kommit hem så jag ska vara lite trevlig.

KRAM och tack för alla gratulationer.


Kommentarer
Postat av: Token på bilden

Tack älskade vän för att du Hmm "valde" så snygga bilder från igår att publicera.... Love U puss puss

2009-08-05 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0